God dagens, såg att det var ett tag sen jag gjorde en uppdatering här
Har kommit lite annat i vägen, direkt efter studenten började jag jobba, strax efter det flyttade jag till eget hus så varit lite jobb där och där ute hade jag varken dator eller internet förens nu så haft lite svårt att uppdatera, eller ja har inte funnits mycket uppdatera heller...
aja tillbaks till lillbilen!
Tröttnade på min blåa inredning så började leta efter en svart, slutade med att jag köpte en hel bil! en -83 med svart inredning och automatlåda!
första tanken var att bara skrota den och sälja i delar, men när jag började skruva med den insåg jag att den va väldigt fräch. Rullade in på besiktningen och kom hem med två 2or, avgasläckage och en brusten fjäder så det fixades direkt.
Avtvättad och nybessad.
Skiftade inredning mellan den beiga och den blåa så jag fick svart och den fick min slitna gamla blåa.
Vart grymt nöjd, passade bra till mina stolar
Sen vart det mest att glida runt på lite cruisingar och träffar resten av sommaren
sen hittade jag på en gti-grill som jag satte dit, lite svårt att bestämma mig vad jag tycker om den dock...
Men för tillfället står den nerplockad och ledsen i garaget och väntar på att jag ska få tid att skruva på den, blir tyvärr på tok för sällan....
fick för mig jag skulle stoppa i en turbo-diesel så det fick bli vinterns projekt!
planerna nu är att göra klart diesel konverteringen, gömma elen i skärmarna, montera helskinnbaksätet och sen putsa upp och fixa smådetaljer som jag stört mig på