Har sett ett par bilder från andra kontinenter där folk lackat lykt-reflektorer svarta, iom det här med "Black Optic"... Lätt, vi kör!
Sen är ju RS4 grill en självklarhet men...
Helt jäkla sjukt att det inte finns någon replika alls till S-Line modeller. Letat ända sen jag köpte bilen, i alla kanter på nätet men inte hittat nån alls, då måste jag säga att jag faktiskt kan det här med internet
Det visa sig att för S-Line så är det dessvärre OEM RS4 grill som gäller (pga sline grill är lite högre), om man nu inte vill köpa RS6 och modifiera den. Här är länk till DIY för den som oxå är på jakt efter Honey-Comb
http://nickscarblog.com/diy/how-to-fit- … ller-plateDessvärre känns inte det rätt för mig så jakten på OEM RS4 fortsatte.... men 7000 spänn för en sån... bara för en grill känns helt omänskligt, aldrig i livet.
Hittade en privat person på AudiZine som sålde en OEM för 2000SEK i höstas så det kändes som att lite hopp fanns det.
Slutligen hittade jag på Ebay en som sålde... det va bara o kasta sig på budgivningen 5 min innan avslut.
Säljarn ville inte skicka till Sverige så tacka gudarna för att man har familj i England
Visst är honey-comb snyggt, men inte när den är lika grå som min päls börjar bli... fram med färgburken!
Nu när man ändå är igång, lika bra o ta lite mer delar
Ramen runt regnr
Spolarlocken, det trista är att så många audis liknar varandra så det känns inte som att det finns något unikt längre, så på med färgen bara