3195
Sök

Bild: Moddad BMW e46

165 Inlägg
16 december 2006
Trådstartare
kolla på bilden och tyck till smile

orginal
http://img19.imageshack.us/img19/6373/bmwe46wf9.jpg

Moddad
http://img525.imageshack.us/img525/2395/bmwe46ra5.jpg
Senast redigerat av chrizz (16 december 2006)

It seems they wanna finger print me and gimmie some years
They'll only get one finger while I'm shifting gears

Administratör
11 911 Inlägg
16 december 2006
Läs rubrikanvisningarna inför din nästa tråd...

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

165 Inlägg
16 december 2006
Trådstartare
chrizz skrev:
Läs rubrikanvisningarna inför din nästa tråd...

HEHE jag missa visst en liten detalj i rubriken

3 113 Inlägg
16 december 2006
hehe det är nog lätt gjort?

snyggt photoshopat men jag skulle nog inte ha kört med en sån bil på en sådan väg och i sådan miljö big_smile

Semper Fi

845 Inlägg
226 Inlägg
24 december 2006
gött grym juh

Mvh Kristoffer "Blue Shadow" Hansson

1 207 Inlägg
24 december 2006
Hmm, jag vet hur det är att höra negativa kommentarer på en bild man hållit på med ett bra tag för att få bra, så jag vill att du skall ta det jag nu kommer att säga som konstruktiv kritik.
Jag anser att perspektivet har blivit lite konstigt, alla delar ser inte ut att vara i samma vinkel och på vissa sidor ser den lite förvriden ut. Men rent stylingmässigt så anser jag att det är ett väldigt bra jobb, inte extremt men ändå inte anonymt.

165 Inlägg
25 december 2006
Trådstartare
nejdå hehe det är lungt jag har precis samma åsikt själv va det gäller vissa delar. men jag tyckte att bakgrunen var så jäkla snygg så jag fick lägga bilen i en onaturlig vinkel men å andra sidan så är det ju en PS bild så den får vara falsk hehe..

maco skrev:
Hmm, jag vet hur det är att höra negativa kommentarer på en bild man hållit på med ett bra tag för att få bra, så jag vill att du skall ta det jag nu kommer att säga som konstruktiv kritik.
Jag anser att perspektivet har blivit lite konstigt, alla delar ser inte ut att vara i samma vinkel och på vissa sidor ser den lite förvriden ut. Men rent stylingmässigt så anser jag att det är ett väldigt bra jobb, inte extremt men ändå inte anonymt.
Senast redigerat av Ali Brooz (25 december 2006)

686 Inlägg
25 december 2006
hehe jag tycker de va fint gjort...du får gärna ta o göra nått med min vita civic hehe..som tex lägga mörka angeleyes och göra huve svart och ifall det går ha nån front och att fälgarna ska va som mina 17tummare hehe hade vart tacksam ifall du kunde gjort de för de e typ så jag vill ha bilen fast vill gärna veta hur de hade sett ut på ett ungefär...ifall du vill ha fler bilder sig bara till..ifall du inte orkar elr inte vill göra om bilen så e de lungt..ha det gött o god jul & gott nytt år

RushRacing

Sök