Sjukt jävla finish! Älskar hur tight du fick turbon alltså! Oljereturen såg väl inge vidare ut men ja man kan väl inte få allt
Ang insug och "ruggat" så har jag läst att det är för att man vill ha turbulens för att få bättre fördelning/finare dimma med soppan och därav effektivare/renare förbränning... Men å andra sidan har jag haft fel förut och klockan är tidig B) Kastar en prem hur som! Keep it up~
Sjukt jävla finish! Älskar hur tight du fick turbon alltså! Oljereturen såg väl inge vidare ut men ja man kan väl inte få allt
Ang insug och "ruggat" så har jag läst att det är för att man vill ha turbulens för att få bättre fördelning/finare dimma med soppan och därav effektivare/renare förbränning... Men å andra sidan har jag haft fel förut och klockan är tidig B) Kastar en prem hur som! Keep it up~
Tackar lätt att va efterklok
Jo det blev följa den teorin, sen får man väl kompensera med laddtryck i värsta fall
Har monterat ett säkerhetsstag mellan tryckröret och gasspjället som motverkar att silikonslangen skjuts lös vid högre laddtryck eftersom anläggningsytan på gasspjället inte är så stor. Självklart ska även slangklammer dit, endast provmonterat
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!
Snickrade till en svetsanslutning till insugstempen av en vanlig m14 1.5 mutter och svetsade fast den i tryckröret strax före insuget som jag blivit rekommenderad av erfarna mappare.