wii lär vara mer skoj, men prestandamässigt så sparkar 360 rumpan med wii. så är grafiken det viktigaste så köp 360 och om spelglädje är det du är ute efter så är det wii du ska ha.
appropå tv-spel i bilen... har fan aldrig fattat det alltså, om man inte åker på aaaaslånga bilresor med passagerare som är uttråkade så finns det ju ingen som hellst mening annat än som en "flashig" grej och det känns bara töntigt nu när så gott som alla plast-stajlers har det
wii lär vara mer skoj, men prestandamässigt så sparkar 360 rumpan med wii. så är grafiken det viktigaste så köp 360 och om spelglädje är det du är ute efter så är det wii du ska ha.
wii är roligt som attan med dom lite nyskapadande kontrollerna men tyvärr är man ju ganska teknik kåt av sig och kör därför 360:in agerar som medihubb och spelkonsoll samtidigt ruksig kvalitet med 1080i hdtv också
Eller så är man smart och köper en helt vanlig Xbox, chippad och klar med disk för under 2000 spänn ny. På köpet kan man spela fler än tre spel, och ha boxen till annat än att leka gamer med. Wii är ju bara fånig, stå där och vifta med en pinne.
Jag spelade Test Drive Unlimited på xbox 360 för drygt en vecka sen och gissa om jag blev fängslad. Det var helt underbart och garanterat det bästa och roligaste bilspelet jag provat. Dock var inte motorcykel känslan den bästa eftersom svängradie låg på 5 km ungefär. Dom som tycker ljudet på bilarna är bra i Gran turismo spelen borde prova Test Drive, det är helt underbart.