Försöker få tag på en affär/shop (helst online) där man kan beställa allt från t-shirts, emblem, foton m.m. Är bara ute efter Chevrolet pickup (helst C10/S10, så länge det hänger ihop med Chevrolet) prylar. Har sökt i några dagar på massvis av olika hemsidor på nätet och de jag har fastnat för skickar inte till Sverige
Om någon hänger på en bra sida så dela gärna antingen här eller via PM!
Hej,här har du ett par sidor. När du har hittat det du söker så kolla med http://www.dalhems.com/sv/ Dom beställer från de flesta företagen i USA varje vecka,ofta blir det billigare än att handla själv plus att du får svensk garanti när du handlar i Sverige
Jag har ju bara letat efter C10 tredje generationen och jag har knappt hittat något, har ju mest bara varit ute efter prylar som t-shirt, foton, mindre modeller (alltså skalenliga, typ 1:24 osv..) och jag har inte hittat någon(!) som är den vi har som projekt Och jag har letat på alla sidor, inklusive ebay!
Det var dock 2 tröjor jag skulle skicka efter från ebay men de skickade inte till Sverige, men fann tillslut en sida efter mycket letade..