Tjenare! har ju varit ganska dött i den här tråden sen typ somras, tid och lust försvann kan man säga men nu hade jag tänkt veva igång denna tråd igen då jag behöver hjälp samt tips
Efter sista uppdateringen fixade jag värmepaket samt köpte fler batterier för en rejäl och stadig batteri bank.
jag skulle ju ställa undan bilen under vintern osv men pga av att jag inte hittade någon stans att ställa den så brukade jag den iallafall då vintern va så seg ändå
men så i december skulle vi åka med den på en sista träff som inte slutade lyckligt... Kammen gick av i 3 bitar och har knäckt första överfallet och gjort märken i toppen så de är bara att bytta topp så nu står den undanställd. jag har en v70 diesel med taklucka och automatlåda, så nu när ändå bilen blir stående varför inte bygga nåt på riktigt?
som sagt taklucka på v70in och jag är plåtslagare så tak har jag bytt förr så varför inte bygga om bilen och sätta taklucka, samt i med hel renoverad maskin med automatlåda, annan turbo samt så är jag väldigt sugen på att bygga en smidd maskin när man ändå ska byta
Och här är vi alltså nu. bilen står och planer smids, planerar att bilen får bli klar till påsk 2017 med ny maskin och ljud till att spela så dom flesta på träffar kan njuta
Tänkte att jag gör en lista här på vad som ska göras så får ni gärna hjälpa mig vart jag hittar allt
Batteri bank (x)
Alu länkarmar med hårda bussningar (x)
Coilovers/luft bak ()
Byta tak ()
Renovera en ny maskin som tål lite effekt ()
Automat konvertera ()
komplett T5-r inredning även med de trä som finns till ()
Nya fälgar () kom med förslag och gärna nåt som inte så många åker med tills dessa bilar
V70 dörrar samt ljud i dörrarna (/)
R-front (x)
Ja listan kan ju alltid fyllas på och de är svårt att komma på allt på rak arm :p men nu har jag delat med mig av mina ideer lite om vad som kan komma hända de här året
men innan jag kan börja med motorn så måste jag hitta nånstans att vara med den så har ni nån plats för att bygga motor eller vet nån som har i Stockholm så hör av er
de går bra med en garage plast för hela bilen med