3850
Sök

Söker sida med F1 speglar till bra pris

24 Inlägg
20 december 2006
Trådstartare
Är det någon som vet en sida där man kan hitta F1 speglar till ett lite mer ekonomiskt pris?
Tycker att dom är grymt snygga!

Ingenting är omöjligt, en del saker tar bara lite längre tid....

106 Inlägg
21 december 2006

Mvh Ola

Garaget Video Crew
842 Inlägg
21 december 2006
http://arostuning.e-butik.se/

Kolfibier look a like för runt tusen lappen även kromade

24 Inlägg
21 december 2006
Trådstartare
Tackar ska kolla... smile

Ingenting är omöjligt, en del saker tar bara lite längre tid....

138 Inlägg
28 februari 2007
Någon som vet vart man kan köpa F1 speglar som man kan sätta direkt i skärmen? Inte sånna som realcar har som man sätter med en adapterplatta där det brukar sitta backspeglar.

1 653 Inlägg
28 februari 2007
morron_soo skrev:
Någon som vet vart man kan köpa F1 speglar som man kan sätta direkt i skärmen? Inte sånna som realcar har som man sätter med en adapterplatta där det brukar sitta backspeglar.

Realcar...
men de heter DTM...

Nissan R32 Skyline
Projekttråd: Thullen - Skyline R32 GTS-T

138 Inlägg
28 februari 2007
Nja det var inte redigt såna jag tänkte på. om du kollar på min sida så finns det en bild som är photoshopad där. Den har F1 speglar men den sitter inte i skärmen där den orginal spegeln sitter. Det är det jag vill ha. Har fått höra att dom kostar 4200kr eller något liknande men har inte hittat några.

1 827 Inlägg
28 februari 2007
Jag har faktiskt sådana speglar billigare, i kolfiber i mycket bra kvalitét. Intresserad?

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two

138 Inlägg
28 februari 2007
Eisenhut skrev:
Jag har faktiskt sådana speglar billigare, i kolfiber i mycket bra kvalitét. Intresserad?

Har du några bilder som du kan skicka? Är intresserad.

1 827 Inlägg
28 februari 2007
Jag kan knäppa några... Återkommer i eftermiddag för jag sitter på jobb.

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two

138 Inlägg
28 februari 2007
Oki men det låter jätte bra. skicka ett mail om du vill då till morron_soo@hotmail.com

LillNaisarn
28 februari 2007
morron_soo skrev:

prövat att annars kolla på dalhems.se ? dom har stort sortiment, vet att dom har vanliga iaf smile

138 Inlägg
28 februari 2007
Ja hatar dalhems sida. Så j*vla seg å så har dom inte en enda bild knappt så det är inte lätt att veta vad man köper isf = )

LillNaisarn
28 februari 2007
morron_soo skrev:
Ja hatar dalhems sida. Så j*vla seg å så har dom inte en enda bild knappt så det är inte lätt att veta vad man köper isf = )

det är dåligt speciellt då det är så komplicerat att modell söka, är intill omöjligt..

annars är det bara att pröva att maila och fråga om dom kan sammanställa samtliga modeller av F1 speglar eller bifoga en bild med sånna du söker så kan dom säkerligen hjälpa dig smile

lycka till på  " Jakten "

1 019 Inlägg
28 februari 2007

[MÄKI-MEET] GÖRANSSON ARENA, SANDVIKEN 11 JUNI 2016 [MÄKI-MEET crew]

Sök