Någon som vet vart man kan köpa F1 speglar som man kan sätta direkt i skärmen? Inte sånna som realcar har som man sätter med en adapterplatta där det brukar sitta backspeglar.
Någon som vet vart man kan köpa F1 speglar som man kan sätta direkt i skärmen? Inte sånna som realcar har som man sätter med en adapterplatta där det brukar sitta backspeglar.
Nja det var inte redigt såna jag tänkte på. om du kollar på min sida så finns det en bild som är photoshopad där. Den har F1 speglar men den sitter inte i skärmen där den orginal spegeln sitter. Det är det jag vill ha. Har fått höra att dom kostar 4200kr eller något liknande men har inte hittat några.
prövat att annars kolla på dalhems.se ? dom har stort sortiment, vet att dom har vanliga iaf
Ja hatar dalhems sida. Så j*vla seg å så har dom inte en enda bild knappt så det är inte lätt att veta vad man köper isf = )
det är dåligt speciellt då det är så komplicerat att modell söka, är intill omöjligt..
annars är det bara att pröva att maila och fråga om dom kan sammanställa samtliga modeller av F1 speglar eller bifoga en bild med sånna du söker så kan dom säkerligen hjälpa dig