är inte så mkt o visa direkt...handslipar...men frammåt går de så ena sidan borde räcka o bara slipa ner sista gången sedan blir de ett lager sprutspackel på de så får vi se hur mkt finspackel som behövs:p baksidan behlvs dock en hel del efterarvete då de blev ett "veck/hack/ när vi gjöt
Kul med paket! Vingen ser ut å bli riktigt fin oxå, har länge tänkt att jag ska göra en vinge till min c70 på samma sätt. Har du några tips man ska tänka på nu när du kommit så långt. Ser för övrigt ut att bli en riktigt frän bil.
Kul med paket! Vingen ser ut å bli riktigt fin oxå, har länge tänkt att jag ska göra en vinge till min c70 på samma sätt. Har du några tips man ska tänka på nu när du kommit så långt. Ser för övrigt ut att bli en riktigt frän bil.
a tack:) a finns inge bättre än paket på fredagar:)
a några tips har ja.. se om bgn annan instämmer men jag vill klargöra att jag inte e ngt proffs på detta då ja bara gjort de 2ggr
1 planera din tid o låt den ta tid.
2 rekomenderar använd så lite spackel som möjligt för hållbarheten.
3 använd några extra ögon med jämna mellan rum.
4 bygg mallar som du kan använda för o få en jämn konsikvent böj/form på hela vingen.
5.gör de ordentligtdå de kommer bli värt de (a ief hoppas ja de;)) mattes topp 5 tips hur man bygger en vinge;)
breakin'Necks skulle göra ett repotage till våren om min lilla pärla:) i deras vår turné. vilket ska bli kul och alltid kul när man får höra vad andra tycker och tänkter så man kan ta un informationen och skapa ngt som blir önnu bättre:) sen e de ju extra kul o höra att man gör något bra;)
är de ngn som vet ngt företag so säkjer 20 fälgar med lågt et ? under et20
De silvriga jr-14 var nog snyggast av dom ovan, men tycker personligen en fälg med lite fälgbana skulle göra sig bättre då detta chassi kan svälja riktigt breda fälgar bak!
tjena som sagt idag blev de en tur från småland hem.. plockat bort lycktor,bakspoiler gjort mall till splittern (fick ej med den på bild) spacklat de sista o lagt rost skydd så nu ska de på slipgrund imorgon eller tisdag:)
sedan börjar ja slipa ner övriga bilen samtidigt som ja kommer bygga splittern
angående fälgar så har ja vart kontakt med några företag...så återkommer när de finns mer info där;)
var lite skeptisk på vingen till en början, men jäklar vad bra det blir!
tackar får man la säga är bästan förvånad själv hur vla de börjar bli:) a fellman vet va du mena kände så ibland oxå måste ja erkänna:p men man blir nästsn stolt:p
här kommer med slipgrund:)
lite mörkare så man ser ännu bättre hur de blir sen:)