Totalrenovering av vw split bus type 2 T1 RHD 1962.Elsystemet ska bytas från 6v till 12v motor från 1200cc till 1500cc framöver blir det en massa förbättringar :)
Grattis till et stort steg! Dock ser det ut som om det finns en hel del ojämnheter kvar, bara att jobba på. Lägg på lite mattblankt och belys sedan med släpljus så hittar du det.
Grattis till et stort steg! Dock ser det ut som om det finns en hel del ojämnheter kvar, bara att jobba på. Lägg på lite mattblankt och belys sedan med släpljus så hittar du det.
tackarrr ja det känns så gött när man kan börja se linjerna på detta stora åk yess kommer lägga svart färg fram övers för att se alla skavankers och du har Pm
ser väll ut å bli bra med karossen, men för guds skull, kräng int på 185er på fälgar för 235er för det ser int klokt ut
tack så mycket är mycket mycket handslip men bara ligga i åh slipa ne vet inte ännu om jag ska ha dessa på bussen.kanske sätter dom på min bubbla 59a i stället
Får med ge dig lite beröm,tycker du gör ett fantastiskt jobb ,stora raka ytor är inte lätt att få till ,men detta ser ju kanon ut,tyckte p1800an var krånglig med alla sina former,men när jag ser din buss tror jag den var enkel //Johan
Får med ge dig lite beröm,tycker du gör ett fantastiskt jobb ,stora raka ytor är inte lätt att få till ,men detta ser ju kanon ut,tyckte p1800an var krånglig med alla sina former,men när jag ser din buss tror jag den var enkel //Johan
åh så härligt att höra åter igen en kommentar ja kommer ha i minnet när det blir tungt Tack
dax för lite mer kittning. tur man kan va i garaget är inte så mycket för julen
blev inte så mycket bilder taget på kittandet tur är väl det då hade alla flytt.MEN väldigt noga att man gör det i varje svetskarv för att hålla rosten bort på längre tid
lite thinner på fingert så gämnar man ut det snyggt ejj med i bild dock ;/