Fick hem mina HEL slangar nu från England, Då oken är rätt kärvade på bilen och beläggen slitna så har ja köpt 4st original ok som är renoverade och lakade, och 4st skivor borrade och slitsade samt 8belägg som är på vägg från usa, kommer bilder sen
Fick min sotningssats igår från DDesign som ja köpte för ca: 3 veckor sedan, då de inte fanns i deras lager, ska även köpa nytt insug med större ingång vid spjället och ökat spjällhus, samt nya tryckrör i 76mm, andra kamaxlar,nya bränslepump,nytt grenrör 4-2-1 och cat back 2,5,och 6 pukad koppling med nytt svänghjul,ny fördelare åker på med,plana toppen,porta insug,avgas. Detta är väl tänkt att göra när den nya toppen åker på. Hoppas på ligga på ca: 180-190hk efter mappning.
ja som fan! riktigt go aerodeck med v6 i du har, måste gå rätt gött nu!? första ja set med V6 i
Haha ja den drar ganska bra dock har jag ju automatlådan då den manuella är så sjukt ovanlig så det segar ner en del, men visst med 3 liter och 6 cylindrar så är den ju inte trött ja den är första i sverige och första kombin i världen
Lycka till med ditt projekt nu, snart sommar och då vill man köra
ja som fan! riktigt go aerodeck med v6 i du har, måste gå rätt gött nu!? första ja set med V6 i
Haha ja den drar ganska bra dock har jag ju automatlådan då den manuella är så sjukt ovanlig så det segar ner en del, men visst med 3 liter och 6 cylindrar så är den ju inte trött ja den är första i sverige och första kombin i världen
Lycka till med ditt projekt nu, snart sommar och då vill man köra
Jag och brorsan har grejat med bromsarna,började på fredag vid 16:00-01:00, och sen på lördag började vi 11:00 blev klara 02:00 med luftningen, Ett jävla mekande, byt 4st broms ok kom lackade i röda,4st skivor borrade och slitsade och ventilerade i fram,8st belägg,4st Hel bromslangar sen fick jag byta bromsledningar på vänster fram och vänster bak tog mer tid än vad som var tänkt då det var fastrostat vid nipplarna som sitter vid bromsrören sen så var de rätt trångt i motorrummet bara för de sitter ABS i din.... den kommer försvinna inom snar framtid. Blev riktigt bra ¨
Fick hem dessa idag, har varit lite läckage vid huvudcylindern så i samband med byte av den så byter ja även slavcylindern så nu behöver man inte oroa sig för att kopplingspedalen hamnar i botten