Det har blivit dax att börja göra iordning bilen nu innan det blir helt försent har redan börjat lacka den till sin original färg. Kolla gärna in Foto albumbilderna.. :)
idag var man inne på Biltema inte det bästa stället men för små grejer kan det funka plus att det kan va värt att försöka men jag köpte dekor list som sitter på skärmen enda fram på skärmarna, den där svarta listen. plus att jag skulle prova att ha reflex listerna på kofångaren så köpte en röd och vit relexlist blev även tre wunderbaum, jul wunderbaumtomte
Och efter, Va fan nu börjar det juh likna något Sedan ska spoilern fram lackas, Snowcapen ska få bli lite ny lackad i svart eftersom matt nyans på den, sedan så funderar jag på att lacka backspeglarna i samma färg som bilen (Ljusgrå kod 600). Och funderar även på att lacka kofångarna svarta eftersom dem är så vit/svarta .?
Gött att sluta tidigare idag, 2 timmar tidigare till och med, så var ju bara tvungen att fixa lite med 740 in, så ja, det blev två grejer som att lacka högra framskärm och fick en ny kabel till tändspolen, Oh man blir juh glad för vad som helst juh så ah,
pågående lackering / bild på resultat om några dagar då den nu får stå och torka.
och efter det så ska Han få en rejäl tvätt det är Aszet värd verkligen innan det blir försent ska även få på lister som jag köpte på Biltema som ska sitta på skärmarna, (sidan av bilen)