Nästan lite besvärligt o veta vart man skall börja,men fick bli från de lådorna som stog överst. Hade tänkt börja med motorn men det fattas några grejor där o instrument panelen är inte riktigt färdig,så det fick bli lister o lampor
Ser bra ut. Har du kromat om eller bara polerat upp?
Instrument panelen ligger i ensläktings garage, o som av en händelse har den bara blivit färdig, bara att ta av sig hatten o bocka.även retro radion är på plats kanske montage till helgen
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Satte i panelen i dag ,passformen var riktigt bra,satte även dit listen dörrgången,härligt ljud när dörren stängs nu ,den tätade fint runt om med Lite pyssel nu med rattstång o sånt nu
Satte i panelen i dag ,passformen var riktigt bra,satte även dit listen dörrgången,härligt ljud när dörren stängs nu ,den tätade fint runt om med Lite pyssel nu med rattstång o sånt nu
Ser riktigt bra ut, hoppas man kan se den i verkligheten på någon träff i sommar. Funderar själv på att göra en helrenovering på min vita. Är det en originalradio?
Tackar,ja blir nog några träffar framöver, blir kul att se andra p1800 er o dess ägare Radion är en ny retro radio,men den passade in behövde inte skära i panelen heller
Tackar,ja blir nog några träffar framöver, blir kul att se andra p1800 er o dess ägare Radion är en ny retro radio,men den passade in behövde inte skära i panelen heller
Var har du köpt radion, någon site du kan rekomendera?