Liten update Har beställt tonade sidoblinkers samt tonade blinkers till stötfångaren, M-Växellådsknop, M- Skinnhölje till växellådsspaken samt M-Pedaler Ska dessutom beställa Alcantra tyg inom kort
Har ej haft tid idag tyvärt att greja med bilen:) men jag har fått hem lite polerings tillbehör som trissor osv men väntar fortfarande på ungefär 30 paket som ska komma inom kort
Om någon undrar varför jag inte har jobbat så mycket med bilen utan har beställt mest delar sen jag skapade tråden så är det pga att garaget som jag har bilen i inte är så stor
90 % av alla gånger när jag ska jobba med bilen så får jag backa ut den och jobba med den utanför😡 så ibland kan det vara lite kallt och trist väder för att få lust att jobba med bilen
Jag har försökt hitta ett större garage där jag kan börja mecka på riktigt men har ej hittat nåt . Jag ska göra mitt bästa med att försöka jobba med bilen samt uppdatera ungefär varje dag
Kul projekt! Prem! Själv ska man försöka få till en e30 med m3 breddning! Din e30 såg ut att klarat sig bra från rost, var glad för det!
Tackar Mm den har klarat sig rätt bra tror jag har inte hunnit undersöka underredet än ) M3 breddning oj har du nån projekttråd ? Kan vara kul att följa
Kul projekt! Prem! Själv ska man försöka få till en e30 med m3 breddning! Din e30 såg ut att klarat sig bra från rost, var glad för det!
Tackar Mm den har klarat sig rätt bra tror jag har inte hunnit undersöka underredet än ) M3 breddning oj har du nån projekttråd ? Kan vara kul att följa
Okej! Men kan tipsa dig om att skrapa asfaltsmattan precis som Gustaf skrev. Nej, är förstabilsprojekt och tror inte folk skulle orka vänta mellan uppdateringarna/inläggen...