kmpl: stereo paket till nya bilen,med ipod styrning inkl:en ipod nano 8gb. Och tjejen fick en enhästars havremoppe,dyr som fan.Men nu slipper man henne lite,Så att man kan skruva ljud och göra annat.
inte ett skit min familj har tydligen glömt mina klappar hemma (är hos några vänner nu) så jag har det mindre kul....
Julklappar och prylar är inte allt.
Är du bland vänner och familj och har mindre kul tycker jag synd om dig
nja, det som var mindre kul var att alla öppnade paket men inte jag... men det spelar ingen roll längre, fick ju det nu när jag kom hem! dessutom hade jag en trevlig jul med min familj och vänner!
Extraljus (Precis vad jag ville ha) Diverse kläder Alladin-ask Verktyg (Tum, bra att ha nu när man kör jänkare) Cd-skiva (The Refreshments) -69 GTO "Judge" (Die cast modell, är samlare) En monstertomte i porslin Och ett par vinterskor
Måste vart snäll detta året, fick mer än jag trodde att jag skulle få, så man kan inte vara mer än nöjd
Jag hade tydligen varit snäll eftersom att jag fick en del fina saker. Presentkort på kläder, vilket alltid är välkommet. Pengar till nya bromsskivor + pengar till lite annat. En fin symaskin som jag har velat ha ett tag. Men det bästa var nog från maken. Först Sparcohandskar vilket jag verkligen behövde oxå ska jag få köra riktig rallybil på avlyst väg!! *woho*
~Sandra~
*Kör inte fortare än din skyddsängel flyger* Projekttråd
I mina klappar så fick jag... * Rosa kläder * Bio biljetter * Presentkort på Ikea * Ps2 spel * Och d bästa av allt Eftersom man lagt en hel del cash på bilen i år och lånat "lite" pengar av pappa så fick jag nästan hela skulden kvittad Så jag är super nöjd
Fick mig 3st tröjor..En sladdlös lysdiodsladdlampa :p och nåra kronor..Är helnöjd.Tar inte så hårt på detta med julen..Mest jobbigt tycker ja ..God jul på er.
Glömde ju de ABSOLUT viktigaste.En gosig kram av världens goaste tjej.Finns inga prylar ivärlden som slår de.
Ett par sparco bilmattor (YES!) En sparco v-knopp (YES!) En sparco v-spaks dammask (YES!) En flaska Jägermeister (mja, dricker inte iof) En jean paul parym (dyr som fan o luktar skitgött!) En digital termometer/hygrometer till ormarna (YES!) En tröjja (YES!) En fiskeväst (YES!) Ett presentkort på Jack&Jones (YES!) 2000kr till bilen (YES!) Lite godis (YES!) Lite glas till när man ska flytta hemmifrån. (mjo, inte helt dumt kanske)
sen är de kanske något mer som jag inte kommer på för tillfället.