Hallå! har en v70 D5 (sport edition) som jag har tänkt att fräscha upp å snygga till lite. Blir inget jätte avancerat men lite smått och gott. Här kommer jag visa vad som händer och sker med bilen, hoppas ni tycker detta blir en... Visa mer
har en v70 D5 (sport edition) som jag har tänkt att fräscha upp å snygga till lite. Blir inget jätte avancerat men lite smått och gott. Här kommer jag visa vad som händer och sker med bilen, hoppas ni tycker detta blir en intressant och rolig tråd att följa! Hoppas på positiva tankar och kommentarer, men va inte blyga med idee'r och tankar angående "projektet"
efter lite kärlek, slipande å lack så ska de att bli bra detta! Dock så kommer de såklart fortfarande synas en lite färg skiftning eftersom de är såpass lite del vi slipar bort och ska lacka.. Men gjorde såhär i höstas jämt bara som en skydd så inte salten skulle gräva sig in nu under vintern:) men ska lämna in dörren på lackning nu till våren så det blir som nytt
Här får ni en helhets bild på bilen efter lackeringen på dörren samt stänkskyddena är ditsatta. Hon ser helt okej ut i skicket tycker ja fast hon är 12 år iår.. men hon har vart väl servad och väl omhändertagen verkar de som!
Basarna som ja hade sen inan va 2 gas alpha och en jbl 700a steg, men dem är över 4år gamla så kanske dax att införskaffa sig ett par nya Visst det är ju inga fel på dem gamla men känner att ja vill ha lite mer tryck nu
Sådär ut med de gamla å in med de nya kör på samma låda, den är kanske i de klenaste laget för dem här basarna men vi kör på såhär så får vi se ifall de håller:D
sådär alla kablar dragna och lådan på plats! steget ligger bakom lådan på bilden..men ska lägga upp bild snart på hur det ser ut nu när steget är monterat uppe på