Dags för lite korrigering i beskrivningen igen! :) Nu när bilen börjar bli klar utvändigt så börjar jakten på bättre fitment! Samt att det börjar bli dags att kolla över motorn för lite mer prestanda än original, håll tillgodo så... Visa mer
Jaså, den ska till Kinnekulle? Då lär man ju spana lite på den där. Börjar ju bli grymt fin!
Det är tanken! vi ska mötas upp i Lidköping för en karavan! Så du kan ju haka på om du vill! Har en grupp på Facebook där jag försöker ordna upp lite karavaner till olika grejer! Saab, Karavaner, ansök så godkänner jag dig!
Jaså, den ska till Kinnekulle? Då lär man ju spana lite på den där. Börjar ju bli grymt fin!
Det är tanken! vi ska mötas upp i Lidköping för en karavan! Så du kan ju haka på om du vill! Har en grupp på Facebook där jag försöker ordna upp lite karavaner till olika grejer! Saab, Karavaner, ansök så godkänner jag dig!
Får se, vi är några som åker ifrån stan i två bilar, men vi drar eventuellt lite tidigare så vi är där i god tid. Ska ordna det där!
Dags för service, igen 4 gången på firma och lite där emellan från min sida!
Var på Svenskbilsträffen på nationaldagen i Trollhättan/Göteborg! Grym tillställning och mycket fina bilar, rullade i sällskap med en Volvo PV 544 och en Volvo 262C Bertone
Får se, vi är några som åker ifrån stan i två bilar, men vi drar eventuellt lite tidigare så vi är där i god tid. Ska ordna det där!
Dags för service, igen 4 gången på firma och lite där emellan från min sida!
Var på Svenskbilsträffen på nationaldagen i Trollhättan/Göteborg! Grym tillställning och mycket fina bilar, rullade i sällskap med en Volvo PV 544 och en Volvo 262C Bertone
Alla bilder märkta med Sandra Ekwall är tagna av min kusin! Jättebra bilder!
Vart på västkusten är dessa tagna?
Har även läst igenom hela tråden och kommer lägga en prem på denna.
De är faktiskt tagna vid Volvo Museet.. Haha var på Svenskbilsträffen som var på nationaldagen! så på en avspärrad parkering som de hade öppnat är bilderna tagna! Grymma vyer! tack, kul att höra!
Trots att man hör de ena och de andra av speedparts så beställde jag nya skivor runtom, sport så ventilerade i onsdags, missade leveransen igår så får dem idag.. Herregud, snabbare leverans får man allt leta efter ibland! får se om jag hinner montera runt om innan kullen imorgon, eller om de bara blir bak då de är slut! får tillbaka bilen från service idag också! Oljebyte i lådan plus vanlig 19500mila service!
Så länge de har grejerna hemma är de snabba. Men är de inte på lager tar de lång tid tyvärr.
Joo men ibland känns det lite som att dra sig för att beställa därifrån ändå! Men de har inte misslyckats med mina grejer än!
Jag fick vänta i 2-3månader på ett par bussningar som var restade och hörde inget om att de skulle vara påväg förrän jag fick tag i en som jobbar där via facebook.
Tacka fan för det, du har ju tankat 95!
NOTGIVEAFUCKGETSHITDONENEVERBEORDINARY
Skulle byta skivor igår, plockar ned allt och ska hämta nya skivor bak, öppnar och ser att jag fått solida skivor.. Kollar vad jag beställt och tro fan jag beställt detta.. Men fick kontakt med speedparts och ska skicka tillbaka och skriva vad jag vill ha istället.. Fick bytt fram iaf! Ser snyggt ut med slitsade!
Så jävla typiskt.. Så får se hur jag gör när jag pratat med F-bolaget.. Gnistan att fortsätta försvinner ganska mycket när sakerna tar tre steg bakåt varje gång..