Hejsan hejsan mår alla bra ? bra , har lossat höger skrämkant som va lättare än jag trode började med att lossa blinkersen , backa ut bilen först ju det va så fint väder ]
har lossat höger skrämkant som va lättare än jag trode började med att lossa blinkersen
,där efter så gick det det ganska lungt har kollat hur mycket rost det var å det va inget på tröskeln ;på höger sida men lite ytrost bakom skärmen
Hejsan det va längesen ja bilen den är också kvar :p haha, har väntat hela sommaren på skärmar som aldrig kom eftersom dom va slut men som tur är så fick jag pengarna tillbaks , annars så har sportkatten anlänt grenröret är på .Nu är det bara länkarmar (som redan är av ) ytrost som nästan är borta bros på hur man ser på det nu så kommer lite bilder så får ni se
det nya sitter på jag har tagit av avgasbandaget för det ja fatta nästan fyr XD
och här är avgasröret :3 finnt va ? ska bygga ett eller köpa ett i samma form med burkarna bak så den inte låter allt för ljust det ska låta mörk å ilsket
sen får man inte glömma katten ... katten ? ja alltså den hära katten kör man rostfritt så blir det hela vägen bak
och ja vi fortsatte och monterade ner länkarmarna som va lite DUMMA I HUVET!!! ja #rage men ja dom andra hade ju snålat å svetsat väldit dåligt på dom så det blir helt nya istället villeha med polythane bussningar men det får komma senare
Senast redigerat av andreas_1996 (24 augusti 2016)
länkarmar ska lackas i gul och det smälter in med svart . har två brickor om man kallar det så som jag inte vet vilken färg jag ska lacka vill ha det snyggt å prydligt
hallå igen det är så här att efter vi bytte länkarmar å stag så känns det som det hugger i ratten ? typ när man svänger å så hugger det till det va ej så innan vi bytte dem ? vet nån vad felet kan va ?