Renovering av en äkta Volvo 740 turbo, långtidsprojektet!
tanken med denna bilen är att renoveras till utmärkt skick efter som den har varit i fel händer ex antal gånger och blivit nergången... måtto är att ha en bil som går som ett skott i natten men kan även ställas ut på träffar :)... Visa mer
verkar vara en trevlig sida! oj så länge? har haft min i typ 3 måander haha trevligt när människor tar hand om sina bilar! de gillas!! hoppas min kommer se bra ut i verkligheten i andras ögon, lite av mitt måtto varför jag renoverar den så mycket
Senast redigerat av johnsson_98 (13 februari 2016)
verkar vara en trevlig sida! oj så länge? har haft min i typ 3 måander haha trevligt när människor tar hand om sina bilar! de gillas!! hoppas min kommer se bra ut i verkligheten i andras ögon, lite av mitt måtto varför jag renoverar den så mycket
Jag har bara gott att säga! Joo vi köpte den i januari -01 då vi behövde en sjusitsig bil Riktigt kul när folk verkligen vårdar dom ordentligt! Den ser redan kanonfräsch ut, så det tror jag garanterat
Ser riktigt trevligt ut Hämtade hem min 940 turbo FTT igår så hoppas lite tips kan fås här
tackar! trevligt med ftt, vilken årsmodell är den? fin i skicket? ska försöka uppdatera så ofta som möjligt, måste ha lite hjälp av far med handtagen och låscylindrarna hehe
Ser riktigt trevligt ut Hämtade hem min 940 turbo FTT igår så hoppas lite tips kan fås här
tackar! trevligt med ftt, vilken årsmodell är den? fin i skicket? ska försöka uppdatera så ofta som möjligt, måste ha lite hjälp av far med handtagen och låscylindrarna hehe
Det är en 94 men den ända rosten som finns sitter på vänster bakdörr annars nästan rostfri (finns små ställen förstås) men 2000 tycker jag att den var värd
Det är en 94 men den ända rosten som finns sitter på vänster bakdörr annars nästan rostfri (finns små ställen förstås) men 2000 tycker jag att den var värd
skriftlig uppdate idag Har fått på 2 handtag på ena sidan, fått på ena dörrsidan, 2 stycken handtagskåpor. annars har de varit helt dött.. bilder kommer i veckan
ena pilen i mitt mätarhuset i turbon blinka inte grönt. de reta mig så plocka isär ett mätarhus som jag hade hemma för att byta ut den lilla plastbiten