Renovering av min Pontiac Firebird 72 ska bli som ny
Nu beböver min Pontiac ny lack och puts efter många år utan vård. allt kommer att renoveras eller bytas ut mot nytt Även endel plåt har bytts pga krockskador. Fälgar blir Centerline convo PRO. motorn kommer bytas ut från... Visa mer
Nya klädslar till framstolarna inhandlade kommer även nytt skum till båda stolarna. Så dom blir dom nya kvällen ägnades åt att montera knappar i klädseln.
Den som säger att en orgasm är det skönaste som finns har nog aldrig varit riktigt skitnödig.
Nya klädslar till framstolarna inhandlade kommer även nytt skum till båda stolarna. Så dom blir dom nya kvällen ägnades åt att montera knappar i klädseln.
Det blir mycket snyggt!!!
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Jag förstår att det kostar en slant men det kostar att ligga på topp. Det där blir nog jättebra.
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!