2676
Sök

V70 2,5T awd -05 problem med tanken?

606 Inlägg
6 mars 2016
Trådstartare
Blir fan galen, tankar jag fullt så går mätaren bara upp till hälften och om jag kör till soppatorsk så får jag bara i dryga 40 liter sen är soppan uppe i röret, var i helvete är dom 30 literna som tydligen inte vill användas?!?!

Kan det lagas ska det lagas! :)

Lastbilsschaffis
886 Inlägg
6 mars 2016
Är ju typ delad tank på dem. Så kan ju blivit så att pumpen på förarsidan lagt av. Men när jag höll på med min o bytte matarpumpen klämde jag nivåmätaren på passagerarsidan och då gick den inte högre än till mitten. Låter konstigt men något med pumparmatur och pump är ju fel.

"Man måste plocka isär något för att kunna lära sig att sätta ihop det igen"
Skriv en kommentar om vad du tycker och lägg en röst på någon av bilarna. Kolla också in mitt projekt 960 T5 .
Angry Drift Team

606 Inlägg
6 mars 2016
Trådstartare
Sitter det 1 pump på förarsidan? Nån liten historia?

Kan det lagas ska det lagas! :)

Lastbilsschaffis
886 Inlägg
6 mars 2016
Ja tror det annars är det bara någon armatur som sitter där. Råkade öppna upp den när jag skulle byta huvudpumpen i min. Sitter kablar genom locket och hänger någon slang under. Jävla bök o hålla på med..

"Man måste plocka isär något för att kunna lära sig att sätta ihop det igen"
Skriv en kommentar om vad du tycker och lägg en röst på någon av bilarna. Kolla också in mitt projekt 960 T5 .
Angry Drift Team

4 824 Inlägg
7 mars 2016
någon form av pump måste det sitta där för annars kommer ju inte bränslet över ifrån den vänstra halvan över till den högra där bränslepumpen sitter.

Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.

Evildan
10 mars 2016
Moderering: Då detta inte är motorteknik på något som helst vis flyttar jag tråden.
Läs gärna igenom anvisningarna för forumet.

Sök