Här kommer en stooor update! Nu är hela bilen gul! Bara listerna som ska foileras i kolfiber nu. Sen ska fälgarna bli gunmetal och bromsoken ska bli gula! Sen ska bilen sänkas i framtiden är tanken!
Har nu tagit och dippat mina fälgar till gunmetal grey! Har även målat alla bromsoken gula så det ska passa in lite bättre! Sitter ingen centrumkåpa på fägarna på bilderna med har tagit och foilerat den gul också
Nu är nästa steg i detta projekt att trimma bilen! Dock så är livet som student fattigt så det kommer när det kommer! Bilen ska även sänkas, funderar på om man ska bygga luft. Va tycker ni?
Nu har det stått stilla här ett bra tag känner jag! Det har inte hänt så mycket på senaste tiden eftersom det har varit mycket annat! Men nu har jag äntligen tagit studenten och börjat jobba hos min far! Så inom en snar framtid ska det börjas trimma! Håll ut!
Jaha, det var du som nalla turbon för mig Blir nog bra hur som helst!
Såg att du huserar även på SWEC, kul!
Jodå, tyckte det var så passande pris så Jodå det stämmer bra att jag gör! Är dock inte lika aktiv där som jag var förut men man kikar ju in där ibland ändå! Tror nog du hittar någon fin turbo du också sen!