Gjorde en liten redigering på s70in, med Ocean Storm, sänkt, xc-grill, klarglas och usa-blinkers. Blev rätt nöjd med resultatet. Framtidsplaner: *Klarglas *USA-blinkers *XC-grill *R-front *Ny regplåt fram *Tonade rutor+Board *Takvinge *Dubbla utblås *Stänkskydd bak *Lacka om delar *Blått ljus inne i *Fälgar *Lysande sidoblinkers M.m
Hallå! Inte varit alls så aktiv som jag tänkt, men det har hänt en hel del på bilen nu! Så här kommer lite bilder på vad som hänt! Har bl.a. tonat rutorna runt om, fram rutorna är röktonade men ser ut som mörkare Sen har jag även satt på vindavisare Hoppas ni gillar det
Senast redigerat av HampusJacobsson97 (21 januari 2017)
Fick tag på ett par bak stänkskydd och satte på blev mycket bättre tycker jag, också slipper man allt skit som stänker upp på bakkjolen! Passade även på att lacka bromsskivor/ok runt om, på bild är dem bara grundade
vad sägs om lite hjulhus breddning stcc vinge slitsade skivbromsar målade bromsok racing stolar bak och fram lacka i nissan skyline blå momo ratt kolfiber/alcantara vxl spak och ferrita system
Nya fälgar till s70:in, denna gången 18" Vulcanis, gjorde sig bättre med dem här tyckte jag! Sänkning kommer! Fick passa på att ta en rapsbild när rapsen blommade, 2016 års raps