2015
Sök

Vem ska jag annlita till LSD DÖRRAR

Åkeri ägare
226 Inlägg
28 december 2006
Trådstartare
Jag har ingen erfarenhet av LSD finns det någon firma som montera detta åt en? å i så fall vart
Senast redigerat av cool blue (28 december 2006)

Cool blue/Cool Edition, Bilar för mig är ett sätt att skapa livs kvalite och njuta av min hobby

2 911 Inlägg
28 december 2006
Vilken bilmekanisk verkstad som helst i stort sett.

124 Inlägg
28 december 2006
Vart bor du?

9 108 Inlägg
28 december 2006
www.mhstyling.se skulle jag anlitat på det.. Dom fixade LSD på Olas Golden Astra G med mycket bra resultat wink

LillNaisarn
28 december 2006
om man köper ett sk bolt-on kitt är det ju inga problem då du inte behöver ändra fästena eller nita om ngt, bara skruva fast och vara glad smile

annars om du ska promt anlita ett företag är MH-Styling att föredra då dom är återförsäljare åt bland annat LSD...

finns även flera företag men tror även att MH har hyffsat bra priser på montering.

9 108 Inlägg
28 december 2006
LillNaisarn skrev:
om man köper ett sk bolt-on kitt är det ju inga problem då du inte behöver ändra fästena eller nita om ngt, bara skruva fast och vara glad smile

Känner flera som köpt bolt-on kit och dom har varit rena helveten att få på. Fått svetsa, göra distanser och kapa upp skärmar och massa merjobb. Slutade med omlack på framskärmarna för en polare som köpte ett bolt-on kit.

Sedan finns det självklart dom som fått på sina bra också. Men det hör till ovanligheterna.. MH Styling har monterat på mängder med bilar och dom gör det bra, passformen går inte att jämföra med hemmamek.
Senast redigerat av MilleN (28 december 2006)

LillNaisarn
28 december 2006
MilleN skrev:
LillNaisarn skrev:

Känner flera som köpt bolt-on kit och dom har varit rena helveten att få på. Fått svetsa, göra distanser och kapa upp skärmar och massa merjobb. Slutade med omlack på framskärmarna för en polare som köpte ett bolt-on kit.

Sedan finns det självklart dom som fått på sina bra också. Men det hör till ovanligheterna.. MH Styling har monterat på mängder med bilar och dom gör det bra, passformen går inte att jämföra med hemmamek.

är det värkligen samma med kvallitets märken så som LSD ? det är ju så som jag fattat det bland de "bästa" man kan ha inom Vertical door´s,

tror att det är LSD som utlovar att det ska vara perfekt passform men nu låter jag det vara osagt då jag inte är 100% säker smile

106 Inlägg
28 december 2006
Jag säger med som Millen !!

MH-Styling !!

Mvh Ola

316 Inlägg
28 december 2006
Är det någon som vet vad MH tar för sitt kitt så att säga.. jag är inne på att köpa deras också.. men det står inget pris på deras hemsida och jag har skickat mail till dom men dom svarar inte.. så vet någon vad dom tar för kitet?

106 Inlägg
28 december 2006
Försök och ring dom, kanon trevliga att snacka med.

Mvh Ola

Åkeri ägare
226 Inlägg
28 december 2006
Trådstartare
Tack ska ni ha för hjälpen å gott nytt år

Cool blue/Cool Edition, Bilar för mig är ett sätt att skapa livs kvalite och njuta av min hobby

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
28 december 2006
men vart bor du?... vore lättare om man visste det=)

Team Insane Racing

fritidsprofessor
1 197 Inlägg

Sök