Jag kör med öppna kort
Jag köpte bilen ganska dyr ( den va ute för 199 och jag betalade inte så långt ifrån det ) så den var inte direkt nåt jättebra affär men dum och snabb som jag är när det gäller bilköp så kollade jag inte försäkringen den billigaste låg på 40k helförsäkring sen nu i efterhand hade jag valt utan skalstolar de som vet så har jag inte så bra rygg efter mc olyckan har gjort massor med bilen men inte kört så mycket med den sen den kom hem
Har pratar med den som ägde den innan och gav honom olika allternativ 1 köpa tillbaka bilen 2 ge tillbaka motsvarande 20k då jag inte var beredd på all tjafs om bilens Ägar historik och eftersom han har varit i denna tråd och skrivit om bilen innan han sålde den så tyckte jag det var lustigt att han glömt nämna det för mig för då hade jag tagit nästa flyg hem
För er som känner mina galna bilköp så kan ni nog bekräfta min Lamborghini aventador köp det tog 5 min att köpa bilen och 2 veckor o tröttna på den Den affären gick jag back en bra slant 😔🔫
Men shit happens
Och jag skrover här just för att jag kör med öppna kort och den kommer säljas vinst eller förlust
Med vänlig hälsning,