3715
Sök

Köpråd. Tvätta, vaxa/polera i Göteborg?

20 Inlägg
8 maj 2016
Trådstartare
Någon som känner till något företag som gör det bra men ändå inte är svindyra som de större firmorna som gör så bilen börjar glänsa igen?

Kanske något litet företag än något stort? big_smile

Bike
8 maj 2016
Du kanske kan fråga ut om någon privat vill göra jobbet med ? Finns många duktiga hemma polerare

Jag jobbar med det dock inte runt gbg tyvärr.
Eller om du känner att du vill lära dig själv ?

Det är faktiskt väldigt enkelt

20 Inlägg
8 maj 2016
Trådstartare
Nja då hade jag nog hellre betalat en privatperson för o göra jobbet men man vet ju inte om personen i fråga bränner lacken ? tongue

min v40 är så himla glänsande att smutsen inte ens fastnar på bilen undrar om förra ägaren polerat bilen massor.

min v70n vill ja ska skina upp kanske lika mycket som v40 om möjligt, antar det är här poleringen kommer in i bilden.

Vart är du stationerad när du jobbar med det är de långt upp eller ner i landet?

Bike
8 maj 2016
Ja tyvärr är det 13mil över göteborg enligt eniro

Ne det är ju sant det du säger.
Väldigt många ink mig själv kör mycket oscillerande maskin där trissan går i ett ovalt mönster vilket gör det nästan omöjligt att skada lacken.  Det är därför jag ibland försöker uppmuntra många att göra det själva.

Kan ge dig en lite demo video jag filma för 2år sedan när jag skulle lära en vän att polera
han hade noll koll och gav han en sådan oscillerande maskin. Resultatet talar nog för sig själv

https://www.youtube.com/watch?v=guHzPsb9CJU

Sök