Jag beställde också grejer från Stefan på Myranes Racing. Jag fick mina coilovers bak ganska omgående. Innan affären inleddes med honom så var han väldigt lätt kontaktbar, men när pengarna gått igenom och allting var löst finansiellt så blev det bara svårare och svårare att få tag i honom. Coiloversen bak var inte ens kompletta för montering och jag väntade fortfarande på fjäderbenen till min 240. Jag fick tag i nummer till hans anhöriga och ringde hem till kvinnan i huset och förklarade situationen, att jag inte fick tag i Stefan och att jag nu tänkte göra en polisanmälan. 3 dagar senare var mina betalade grejer hemma hos mig. Allt är jättesnyggt, funkar skitbra att köra med, men jag fick nog vänta från december 2014 till April 2015 ungefär innan jag ens fick grejerna. Jag smsade då honom och tackade för att grejerna kom och gav honom konstruktiv kritik att han kanske borde vara mer öppen med sånt som gäller leveranser, fick ett svar att han var "sjuk" och att det då var svårt att få rätt rullians, och att han nu anställt en kille på deltid för att lära upp honom. Dessvärre så lät det mer som om det var psykisk sjukdom... ungefär som karln har gått in i väggen.
Han strulade nämligen med olika Kollinummer till mig osv, kollinummer som han öppnade men aldrig lämnade in saker på osv, så håll ögonen öppna för sånt.
Det är skittrist att man inte kan handla av honom för han verkar väldigt trevlig, han säljer jätteballa grejer och jag är nu sugen på en rörbärarmssats till min 240, och han har ett bra sortiment på dessa, men jag kommer absolut inte köpa av honom igen. Det ända sättet jag skulle köpa av honom är ifall man skulle åka ner till honom, får delarna i handen och betala på plats, men till och med det känns fel.
Senast redigerat av J0akim (9 juli 2016)