Efter en del huvudbry så har jag äntligen kommit en bit igen.
Fick config av Engdahl och la in den, startade på typ första försöket i 4-5 sek. sedan va de bara nåt litet host ibland om man stod och malde.
plockade ut en triggerlogg direkt och skickade till honom men allt såg bra ut. ändrade lite värden osv
Justerade gasspjäll då jag inte har nån tomgångsmotor. kalibrerade spjället.
Men boven i dramat verkar ha varit en tempgivare vänster bak på motorn som tydligen inte är en motståndsgivare utan troligtvis en av/på givare till extrapumpen kanske?
Den hade jag inkopplad till vemset iallafall och de gick inget bra.
Skarvat in den andra givaren lite provisoriskt till både sprut och instrument men motståndet i den motsvarar tyvärr inte org till bilen så instrumentet får nog inte riktigt den signal det ska utan mätaren där visar för varmt mot verkligheten.
iallafall så går den nu att köra, tomgången pendlar mellan 1200-1800 kanske.
ska kolla mer på allt de där nu under semestern MEN jag måste få lite annat gjort också.
Märkte även att jag måste lufta bromsarna då man fick pumpa för att få motstånd.
Bara varit ute lite på plan utanför verkstan o kört men koppling o allt verkar lira bra
Utan film har det aldrig hänt som man brukar säga så här kommer den.
https://www.garaget.org/video/153239