Sådär då va man hemkommen.
Stort creed till Rolf på Nordic Tuning i Norrköping .Har haft mail kontakt med han om att boka en tid men han hade lite mycket att göra..Men så slog jag han en signal i går och vi diskutera lite så jag fick komma idag 08.30 snacka om bra service.
vi började med en provtur han tyckte redan bilen gick bra men den kan gå bättre
![smile](img/smilies/smile.png)
Rolf ladda över programvaran som satt i bilen som kommer från en annan stor aktör till sin data och börja titta på filen han tyckte den inte såg riktigt optimal ut mycket udda inställningar.så han behövde sätta sig en stund å göra nya programvaran. Så ja stack i väg till donken
30-40min senare plingar de till i luren ..programvaran var klar. gasade ditt med en jäkla fart .
Mata in programmet sedan va det dags för provkörning igen .....Herrejösses va det gick det laddar på mjukt å fint ända till växling för sedan dra på igen .sjukt jäkla nöjd han vet va han gör den killen ,fick även lite tips på vidare effekt jagade ..
Han hade inga Dekaler hemma så vi gick iväg till tryckfirman bredvid så fixar han lite Dekaler till mig måste ju skylta med att bilen är gjord på Nordic
![smile](img/smilies/smile.png)
Slutsatsen, programmet som satt i va inte optimalt.
Till 99% så har ja en värre koppling i bilen.
Effekt tippade han på någonstans på ~300hk/~400nm