tror absolut inte att en högerstyrd i bra skick lär minska något i värde ... bilarna är billiga nu och kan köpas av mer eller mindre vilken ungdom som helst, vilket betyder att många kommer åka på skroten
Supran är en klassiker som utan tvekan kommer att öka i värde, vare sig den är högerstyrd eller vänsterstyrd. Självklart kommer de mest välutrustade originalbilarna öka mest
väntar man länge nog så kommer även NA och automat bilarna börja öka i värde
Mindre skruvade bilar med originalturbos och original (OEM) utseende är mer sällsynta och kommer vara öka mer i pris än trimmade och stylade bilar.
Vet en Eurospec vänsterstyrd OEM turbo som såldes för långt över 300 tusen i år. Många trimmade ligger i samma pris nu som en otrimmad.
För 2-3 år sen fick man en för 250 tusen men med räntorna som de är och vad man får för pengarna idag så är en Supra väldigt mycket bil för pengarna. Du får ju inget bättre för under 400 tusen anser jag om man ser till hela paketet.
Bara bjuda på min o se om jag släpper, har 2 bud på 250+ som jag tackat nej till
..::prosty::..
94 Supra LHD Eurospec 6-Speed
Black/Black
Kanske är smartast att importera en högerstyrd från japan. Känns som man får mest bilar för pengarna då. Sen potentiellt köra på en BPU för att ha lite kul
Kanske är smartast att importera en högerstyrd från japan. Känns som man får mest bilar för pengarna då. Sen potentiellt köra på en BPU för att ha lite kul
Nu vet jag inte hur prisläget ser ut i Japan, men blickar man mot England så inser man snabbt att bilarna är rätt billiga i Sverige nu
Däremot är det nog större chans att hitta en fräsch originalbil i Japan
Jag skulle gärna ha en oskruvad LHD med turbo och automatlåda. Är verkligen ALLA MKIV'or i Sverige stylade och trimmade? Det verkar faktiskt så. Någon MKIII dyker dock upp i originalskick ibland.Även MKII.
Jag skulle gärna ha en oskruvad LHD med turbo och automatlåda. Är verkligen ALLA MKIV'or i Sverige stylade och trimmade? Det verkar faktiskt så. Någon MKIII dyker dock upp i originalskick ibland.Även MKII.
Nej det finns några få originalbilar kvar, men de är sällsynta tyvärr
små mods gör enligt mig inget, men singelkonvertering och bodykit är ingen höjdare