Du måste hålla oss uppdaterade på felet och vad det kommer kosta. Jag gjorde en snabb googling och hittade en hel del som klagade på samma sak. Jag tycker det är märkligt att så nya bilar i det prissegmentet blir behäftade med fel som dessa. Har BMW börjat göra en "Mercedes 1995" och tillverka skitbilar rent av? Audi är ju redan ganska kända för att krångla och kosta pengar, men jag har haft en försiktig tilltro till BMWs eventuella kvalitet. Visst, man kan ha otur, men återkommande liknande fel på bilar som är "nya" känns inte speciellt bra.
Sedan fattar jag inte kopplingen till Prius som någon gör? Är alternativen Prius eller BMW? Jag är fortfarande väldigt nöjd med min Lexus GS som enligt statistiken är betydligt mer pålitlig än den här BMW-modellen och dessutom tystare vilket jag uppskattar. Så visst finns det mer pålitliga alternativ i premiumklassen utan att välja BMW.
Sammanfattningen måste väl bli att man så att säga inte kan ha kakan och äta den om man åker BMW? Ska nog å andra sidan döpa om min bil till Särimner, ett passande namn.
When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.