Hej!
Ja, vi lever.
Men det ha inte hänt så mycket med Ragnhild, men hon fått arbeta värdigt mycket. Då ha jag fått en arbetsmarknadsutbildning ifrån AF så jag ha pandlat 3mil varje dagar i några månader sen nu i Mars så jag haft en praktikplats så jag ha pandlat 13mil varje dag. Så ja, bilar ska brukas!
Ha bara kört 331mil å tankat 6 gånger i Mars, helt normalt
Men annars ha de inte hänt så mycket, gjort en oijabyte i höstas, hälsat på @TBOC_Razor för att hämta upp NOS reflexpanel å köpte en fjäderbensstag som jag borde sätta in...
Besiktat bilen å ombesiktat också... Inte stora grjejer förutom en sak. Som är vänster spindelled fram var glapp. Så jag lämnade in hos en verkstad å bytte båda vänster å höger. Det var nog allt skulle jag tro.
Men jag ha olika tankar om vad jag vill göra med Ragnhild...
1: Försöka behålla i originalskick
2: Göra om Saab 9-5 Aero till vad Saab skulle ha gjort 9-5 Aero
Beskriving
1: Man kan gissa fram vad jag menar med de

2: Saab skulle ha byggt 9-5 Aero med snarlika hästkrafter med M5, 7 Serie och andra top end/perfommes bilar vid den tiden. (Ej inte supercars), med bästa väghålling, bromsar osv. UTAN att gå overkill/teniken fanns inte vid den tiden.
UTAN att det skulle vara dyrt för privatpersoner att köpa ifall Saab skulle ha byggt såhär och körbar.
(Kan berätta mer och skriva bättre å formulera mig bättre)
Andra saker
Vill göra motorn mest hållbara motor man kan bygga för tydligen är motor smärre byggt än tex 9-3 Aero/Viggen.
Jag vet vad jag ska med utsidan på Ragnhild å de bli hemligt