18 åring här också! Går sista året på fordon och jobbar extra efter skolan på ett lager
Har en BMW 325 e36. Tänkte också i dina banor med japanare osv, men jag ville ha något lite mer "pålitligt" som första bil. Visst jag tycker 200sx är sjukt goa, men tycker inte riktigt det känns som förstabils material på nåt sätt.. Men har du pengarna och får tag på nån FRÄSCH och icke upprostad/sönderskruvad så ta chansen direkt
Men självklart så måste jag ju skryta lite om min egna bil också. Tyckte det var mkt lockande med en stark 2,5l rak sexa, 2 dörrars coupe samt taklucka så åkte därmed och tittade på 325an som jag äger idag. O när han startade motorn och drog iväg på provrunda med mig jämte så blev jag kär direkt! Motorljudet, det goa draget.. känner nu idag ett år efter att det är preciiis den bilen jag vill ha, o det finns inte mycket som slår den känslan! I MITT tycke så är nog en 325/328 en ultimat första bil med en budget på kanske 25k.
Har ut ca 5000-7000 i månaden med bidrag och lön, beroende på hur mycke jag jobbar. Och jag har aldrig haft problem med pengar till soppa eller försäkring osv
Senast redigerat av satsumas (13 oktober 2016)
Det sägs att lycka inte kan köpas för pengar, men de har aldrig kört BMW!