Evildan skrev:tkd_rille skrev:Evildan skrev:Hybridsmurfen skrev:Jaja. Tåliga grejor. Men långt har den gått.
Det är rätt, håll bara med.
Toffel
Bilen är värd sitt pris som på skroten. Den har gått flera varv runt jorden. Är dyr i drift och bör egentliga gå de rätta ödet (pressen)
Men om man vill köpa den likväl så är 3 röda maxpris att ge för att sen totalslakta den i en stor snödriva.
Orka älta med "den"?
Flera veckor kvar till snön, den är nog död innan dess.
Snön kan komma nä som, halkan kommer nog snart. Men som du säger säkert död innan dess.
Djo skrev:tkd_rille skrev:Evildan skrev:
Det är rätt, håll bara med.
Toffel
Bilen är värd sitt pris som på skroten. Den har gått flera varv runt jorden. Är dyr i drift och bör egentliga gå de rätta ödet (pressen)
Men om man vill köpa den likväl så är 3 röda maxpris att ge för att sen totalslakta den i en stor snödriva.
Dyr i drift nu var du rolig haha
i övrigt ja den har gått för långt och ska snart besiktigas inte värd många kronor den bilen heller.
Jag var inte ironisk om du trodde det. Har man en virvel i tanken är de dyrt hur du än vrider och vänder på det.
_Blue_Speed_ skrev:caromania skrev:En 740 som gått 50 tusen mil. Seriöst? Visst, om man äger en 740 och bara kör, kör, kör och kör... DÅ kan jag förstå att man har en, men att KÖPA en biljävel som gått 50k mil...
Hur många timmar blir det? Hur många timmar med svettig gubb-/kärringröv, sliten inredning, flottiga fingrar, nysningar... Fyfan! Skulle hellre köpa en Opel.
Bluespeed kan köpa den, han behöver byta upp sig till en modern, säker bil.tkd_rille skrev:Den har gått flera varv runt jorden.
Tolv. Den har faktiskt varit på månen och vänt. Snart är den hemma...
Har en bil som är modernare och säkrare än 740, får räcka.
Men de tre-fyra Volvohatarna på garaget förnekar sig aldrig. Alltid samma personer.
Hatare är jag inte. Men jag inser faktum att volvo slukar enorma mängder bränsle. De har ju börjat inse fördel med hybrider typ sist av alla märken. de där gamla är passé och är inte värda ett skit.
De där extremisterna ger sig däremot inte, du är deras ledare
0
0
0
0