Grattis Ford älskare^^ haha tar mitt med om 3 månader:P
Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
Men snälla nån.. Jag syftar på att den bilen jag har går fint för den "klassen" den är i..
Jeez... Det är väl skillnad på Ferrari och Renault, SJÄLVKLART! Men jag har inte råd med en svindyr bil. Bara för att den råkar gå i typ 300Km/h.. Så, JA jag tycker att just MIN Ford går rätt fint när den är i 15tusen kronorsklassen.
haha en ford älskare, de är bra!! är en själv så har alltid gillat ford å kommer alltid göra... synd bara att man måste skämmas med sitt användarnamn pinsamt å heta nått med volvo...blää....
jaja men grattis får man ta å säga då .. tog själv mitt körkort får snart 2månader sen.. men de tog bara runt 1,5 - 2 månader å ta de för mig... så jävla skönt med körkort
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
Lärde mig igår också att man ska respektera väglaget när det är halt haha, höll på att åka av vägen där nåra gånger Så nu ska man ha nya vinterdäck
volvo_glenne: Tack Tråkigt med namnet bara Men du har en fin bil och jag är glad att jag inte är ensam Ford-älskare Visserligen hatar jag skräpet ibland.. typ när det finns massa rost men men..
cherylee: Tack så mycket! Också den bästa dagen i mitt liv
håller med dig om den där, jag har en mazda 323 o jag tycker dne går bra för att vara i 15 tusen kr klassen själv! Man kan inte jämnföre en ferarri med en mazda tex.. Det går inte.. nej nej..
GRATTIS GRABBEN! bästa dagen i hela ditt liv! va min bästa dag iaf!
Hehe håller me er men man kan visst jämföra en ferrari med en mazda = ) Beror ju på va man har för mazda me = ) Eller = )?
Lärde mig igår också att man ska respektera väglaget när det är halt haha, höll på att åka av vägen där nåra gånger Så nu ska man ha nya vinterdäck
volvo_glenne: Tack Tråkigt med namnet bara Men du har en fin bil och jag är glad att jag inte är ensam Ford-älskare Visserligen hatar jag skräpet ibland.. typ när det finns massa rost men men..
cherylee: Tack så mycket! Också den bästa dagen i mitt liv
Nu ska jag ut å köra!
jo synd med namnet rost å rost de beror väll på hur pass välhållen bilarna är de men även om dom är rostig så bara går å går dom tycker jag... jävlas sällan tycker jag min har inte jävlas en enda gång sen jag köpte den... säger bara en sak jag FORD!! eller hur då? hehe
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!