Hej igen!
Dags för en liten uppdatering!
Filat lite lätt på topplocket som ska poleras! Håller på att rengöra blocket för lack! Satt dit täcklock eftersom blocket ska tvättas med avfettning och sedan soda blästras!
Ekipaget när vi inhandlade 4 st fina 960/V90 dörrar som ska lackeras om! Blev 72 mil denna dag!:-)
Dålig bild på två av de nyss inhandlade dörrarna. I bakgrunden står även den nyinköpta huven med "EVO" scoop! I kartongen till höger i bild står en av de rostfria framskärmarna från Tyskland!
Bild på den nya huven som självklart ska lackeras!:-)
En till bild på motorn:-)
Ena sidan av motorn. Täcklock/pluggar monterade!:-)
Ena sidan av motorn. Täcklock/pluggar monterade!:-)
Ännu en bild på huven!:-)
Dålig bild på två av de nyss inhandlade dörrarna. I bakgrunden står även den nyinköpta huven med "EVO" scoop! I kartongen till höger i bild står en av de rostfria framskärmarna från Tyskland!
Fått tag på ett begagnat termostathus till oljekylet!:-)
Idag ska jag förmodligen hämta mina luftnipplar till brembo oken då dem luftnipplarna jag beställde från CVI inte var orginal!:-)
Väntar på det stora paketet med växellåda med mera från bakaxel.se samt coilovers i bak från england!:-)
Någon som vet hur man kan svetsa VVT:n? Måste göra det då jag ska köra med orginal styrsystem. Tacksam för svar!:-)
Önskar er en trevlig helg!