Bilder från tidigare ägare
Här var den nyhemkommen
Efter provkörning tappades oljan av
Motorn togs ur (testade en ny variant och tog den neråt med eltrucken
323:an hämtades hem (notera de fina kjolpaketet
M20 maskinen sattes ihop igen (har en plan för denna också)
323:an togs in och första jobbet var ju självklart att kolla vad som fanns under plasten
Maskinen togs ur
Sen plockades även bakvagnen av för att ta plats på 320n istället (skivbromsar)
Ställde ner den på släpet och drog ut skiten
in med 320n igen och ner med bakvagnen
Efter diverse försök med pressen så slöt det med ett lock till en färgburk + diesel (job done)
Sen var de dags för lite diff trubbel, till höger har vi diffen som satt på 320n (3.73) till vänster från 323:an (3.46) längre bak på pallen så ser ni ett lamellhus som följde med 323:an.
diffen från 320n var slut så de öppna inehållet togs från 323 diffen och sattes i 320 huset.
Här är lamellhuset monterat i 323 huset med 3.46 utväxlingen
Så här står vi just nu, det blev mycket bilder men de får ni ta
Har plockat av drivaxlarna från bärarmarna(nya damasker ska monteras) Imorgon skall 51mm fjäderbenen från 323:an plockas isär och så skall alla delar från bakvagnen + fjäderbenen målas