Självfallet direkt när man kommer hem ringer man runt, och går in på en massa hemsidor och beställer grejer
Första grejorna kom igår, så blev montering utav vindavvisare och LED i skyltbelysningen. Bara det gjorde ett stort lyft tyckte jag
Extraljus - NBB 225 Xenon 60W med inbyggd ballast med LED - pljus köpta på
www.extraljuskungen.seVindavvisare samt LED till regbelysning köpta på
www.hova.com.
I fredags gjordes även en service och hjulinställning. Gjorde service mest för att vara säker att allt var grett. Ställde även om serviceintervallen direkt när jag kom hem, till 1900mils intervall på oljebyte istället för 3000 mil, då longlife service är djävulens påfund. Denna bil ska bevaras!
Hittade även lite småskoj på Wish faktiskt.. Bälteskuddar med S-Line mönster och lite sånt
Lekte även litegrann med inställningarna, via VDCS(?), aja en polare till mig som har något program iaf.
Ställde om lite ljuspaketsinställningar, gjorde så den piper när man låser å lite sånt skoj
Idag är den på Z-verkstan i Östersund och får ett servorör bytt, som tur var så står firman i Nacka för det
Imorgon (1/3) blir den inlämnad på Ryds i Östersund för toning, blir mest troligt en board också.
Och i helgen ska extraljusen monteras
Väntar även på att Nordbakks Ljud i ÖSD ska höra av sig och säga att min baslåda har kommit, så blir det lite sånt skoj också. Sitter ju dock B&O i bilen, visst är det bland det bästa billjud jag har hört, men man kan alltid få mer
Är det föresten någon som vet? Läste i instruktionsboken att man kan låsa upp dörrarna genom att bara rör på handtagen, men enligt min erfarenhet borde det bara funka ifall man har Keyless go? Vilket jag inte har
I helheten är jag sjukt nöjd med bilen!
Var bl.a till Lofsdalen i helgen, och på vägen hem sprang en polare ner med bilen i diket (allt gick bra med dom inblandade), och då fick jag verkligen prova tyska kvalitén utav fyrhjulsdrift. Och satan i gatan! Gick som smör i solsken
Tänker aldrig köpa en 2hjulsdriven bil IGEN
Kommer lite bilder här under också, men kommer mera framöver!