Detta är hur den såg ut så jag köpte den 2016-03-28 en v70N 2002 med jubileums paket manuel låda och 2,4 T under huven
Nyss parkerat hemma med ny köpet. Dom vinterhjulen fick inte sitta många timmar i min ägo, Första jag gjorde var tvätt av bil och sommarhjul.
suddig men sommarhjul och nytvättad
Efter ett tags letande på blocket kom det upp ett par 19 tumare med dåliga däck hade suttit på en xc90 så spelade mindre roll för mig skodde om dom med 235-35-19 istället fyllde upp lite bättre
Sedan vart det även ljus toning på främre sidorutorna och tonade strålkastare och dimljus med röktoning från Biltema.
Tonade det vita på bakljusen också.
Vi får se i framtiden vad som händer men börjar känna för att inte ha toningen kvar utan försöka få tag i klarglas lysen men vi får se (Bygger ju på pv,n som är prio ett ) Detta är min bruksbil, men kan inte håla mig heller haha
Det som inte jag har på bild är mugg hållare bredvid stereon och sen vart det led i skyltbelysning och position framåt och kromade blinkerslampor.
Led rampen kopplades in med relä som fick sitta här.
led rampen har åkt av inför sommarn nu men den satt såhär i höstas
Åkte senare in knapp för att kunna stänga av led rampen (tog jord signalen från den färdig dragna kontakten så fungerade det sedan)
Kina levererade ett par backljus
Självklart kopplade med relä och lyser riktigt bra
Ja det är väl i korthet vad jag hunnit gjort med bilen. Har lite planer inför framtiden så tänkte det kunde vara roligt med en projekt tråd. Planer finns ska bara få råd här så
Mitt huvud projekt pv,n hoppas jag ni inte missat heller
https://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=272072