Tanken är att totalrenovera denna F10:a till nyskick! Bilen ska kortas lite i ramen och efter den ska det hänga en "aluminiumtrailer" som är tidstypisk. Den kommer så småningom lackas med röd ram, grön botten på hytten... Visa mer
Och hur går det här? Ramlade på tråden, och en F10:a må man ju följa!
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Motorer utan turbo suger. Kolla in mina Projekt här.
Audi 80 GTE quattro GTE quattro -86
Audi 80 quattro -84 urq sedan
Bruksbilen Citroën eC4 Citroën eC4
Lars Grehn har påbörjat plåtarbetet på bilen, det mesta som ni kan se på bilderna som är ren plåt har han varit och bytt ut plåt. Otroligt duktig!
I övrigt så är all inredning urplockad i princip. Och jag har även monterat bort rattaxeln för att ta itu med läckage i övre packbox.
Fronten är nerplockad, rutor, dörrar, ljuddämpare, skärmar, lampor o.sv.
Min kusin Ragnar och jag har arbetat flitigt för att demontera och sortera allt så att det ska vara möjligt att montera allt sedan igen på ett enkelt sätt.
Och återigen ett stort tack till Lasse för hans imponerande kunskaper.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.