Köpte mig en Subaru Impreza GT årsmodell 1999 och tänkte testa på det här med en projekttråd, så vi får se hur det går. Här i tråden kan ni följa mitt arbete med att fräscha till Imprezan där målet är att få en fin gatbil som man... Visa mer
Skulle kollat grenröret innan jag köpte type-r grenröret. Visade sig att jag hade ett eftermonterat extraktorgrenrör... Vilket inte tidigare ägare sagt något om. Så är det någon som vill köpa ett type-r grenrör inkl up-pipe så är det bara höra av sig.
vad är det för fel å ha det då ? vet du vad det är för rör ?
Det är just det att det inte är något fel, det är till och med bättre än det från type-r. Nä men ser ut som ett japspeed men det står inget på röret vad jag kan se så vet ej märke.
Det är just det att det inte är något fel, det är till och med bättre än det från type-r. Nä men ser ut som ett japspeed men det står inget på röret vad jag kan se så vet ej märke.
Använd det då
Det är planen, ska slipa, måla och linda i avgasbandage under helgen