Sen så är det avgasystemet så man får kopplat in lambdan så är all motorstyrning inkopplad sen är det dra framvagn, lufta koppling och bromsar dit med kardarn och växelspak så och ratt och stol så kan man ta en provtur sen
Fått redat ut vilka kablar som skulle vart bak och börjat skarva ihop dom
Några kablar kvar sen är det klart där bak iallafall Så här kommer det lysa bak sen lite svårt att ta kort kom inte åt innefrån att öppna orkade inte öppna från utsidan
Nu sitter bränslesystemt uppe riktigt igen efter ett bränsle läckage, del av avgassystemet har kommit upp och växelspaken har fått komma på plats och fick luftat servon. Det som är kvar nu är kardarn, lufta bromsar och kopplingen in med en förarstol, byta gasvajern råkade bryta av den dra fast ratten sen kan man nog testköra den och se hur den går
Fick luftat bromsarna och kopplingen, fick även monterat dit rästen som behövdes för en provtur
Min bäste kompis fick hjälpa till att hålla tryck på bromspedalen Billigare alternativ en biltema Fick ut och åka en tur fick ta satts för att komma upp för backen till vägen och sen spann han ända upp till fjärde växeln så däckena är skrot kan man säga
Fick mig till att gå ut igen och kollade varför larmet la av och lite annat visade sig vara säkring som gått sönder när jag pillade med bagageluckebelysningen så nu funkar det igen och blinkar så fint när man låser och låser upp igen
Fick lagt elen där den skulle vara i bagaget och sen när jag skulle koppla in antenen så var det hane hane så tänkte fan också så gick och hämta en elanten istället mycket snyggare än den andre
Nu blir det en paus med denna får bli bättre väglag så kan man köra den till jobbet, så länge så får jag ge mig på den andre 740 som står hemma i garaget
Fint och den gick bra eller. Bara svetsa och måla sen klar hehe
Måla blir säkert framflyttat som allt annat har ingen utrusning för det men det skall göras, han är rätt lätt i röven så trean så ville han släppa bilen kommer gå bättre när den blir chippad och ökad laddtryck