Tja på er! Grenröret skulle svetsas i veckan men fick förhinder så nu i nästa vecka kommer det bli av
Har fixat med elen i coupén sålänge och kopplat upp Maxx:et så jag vet hur det ska lira.. något som jag äntligen tagit tag i! Och därefter har jag även testat olika utgångar, ohmätt spridare, flyttat på inputs och outputs osv..
Det ser ju somsagt kaos ut.. men det är inga problem! Säkringsboxen är testad och funkar kanon den med!
Sen eftersom allt såg bra ut både i säkringsbox och koppling till ECu var det bara att sätta ihop allt och göra snyggt..
Vs
Detta är inte färdigt på bilden utan vill bara ge ett kontrast på vad folk ser vs. Vad jag ser när jag jobbar med kablage.
Jag ser hela tiden slutresultatet framför mig och det är det som gör att jag kan ha 10 miljoner ledningar omkring mig utan att få panik
Så det är bara att fortsätta göra fint i coupén kring resten av kablaget sen är det färdigt.
Allt jag behöver fokusera på nu är att starta upp motorn.. gör jag inte det förrän till våren och något går snett så står man där. Så nu jobbas det för fullt för att kunna starta upp, vilket innefattar få klart grenrör & sätta dit en liten bränsleslang mellan btr och fuelrail
beställde hem en moddad fuelrail oem med an6 utgångar som jag funderar på att dra dit istället.. isf gör jag det i nästa vecka när det är hemkommet