I helgen ä planen att hinna med att göra en "slät" bakplåt under bakljusen då jag tänkt köra stötfångarlöst ) Så de va allt för nu inte så mkt text men men ha de gött
Hallå allihopa :) Fick lite gjort igår :D Planen är å ju å köra stötlöst bak så passa på å "släta ut" lite när de endå va rostlagning på agendan bak. ;)
Allt för nu funderar dock på å lägga igen de 2 "fyrkantiga" hålet där man för in fästena från stötbalken :)
Senast redigerat av Tompanorren (10 december 2017)
nice med skärmbreddarna! en tanke bara, låt ena hålet bak vara kvar så har du nåt att hänga en bogserögla i? eller en sån där japansk subwayhandle-grej !! gott med bilder! mer sånt!
nice med skärmbreddarna! en tanke bara, låt ena hålet bak vara kvar så har du nåt att hänga en bogserögla i? eller en sån där japansk subwayhandle-grej !! gott med bilder! mer sånt!
//update: tsurikawa heter det ju
Hehe golf 1 skärmkanter äre B)
Hehe ja kanske de
Hehe ja precis de är kul med bilder tkr jag själv så
Hallå Nu har de varit tyst ett tag men gjorde ett ryck idag
Fick skärmkanterna grovkapade å dithängda,en bak hann jag börja finlira å kapa bort gamla kanten Mkt spackel å mög vid den kanten,funderar på å lägga igen tankpåfyllningen då den inte kommer va aktuell troligen sen iaf
Fick iaf ner den på backen för en lite check idag också
Min mögiga tankpåfyllning.. gammal skada så hela bakskärmen mer el mindre spacklad tyvärr.. men men bara å fixa blir nog som sagt en plåt över hela å ny påfyllning någon annanstans
Nu har de hänt lite igen Här hunnit helsvetsa framskärmen (ska tillverkas ett avslut nertill bak) Tillverkat 2 plåtar till andra bakskärmen (ena ditsvetsad,hundbenet)väntar på lite trimning å svets mot hjul bara samt tillverkat en plåt nertill bakom hjulet (mitt i stensprutet)
Lite bilder då
Framskärmen
Nya hundbenet ditpunktat
Lirar hyfsat
Färdigt i dörrhål iaf
"Innan" bild
Inte blivit så mkt mer plåt arb tyvärr men lite annat inhandlat...
wow, det är ett grymt bygge. men det kommer bli ännu bättre :-)
Motorer utan turbo suger. Kolla in mina Projekt här.
Audi 80 GTE quattro GTE quattro -86
Audi 80 quattro -84 urq sedan
Bruksbilen Citroën eC4 Citroën eC4