I ett tidigare forum har vi haft en kul dialog om bilen är en han eller en hon mm och om man har namn på sin kärra, vilket jag själv alltid haft av någon anledning. Efter en skön tråd och många skratt så har det visat sig att Bettan är ett mycket vanligt namn på bilen om hon e lite äldre osv, sedan började det dyka upp namn som sexy !!! Vulture hade en Norpan, Saab_girl har en Tage! Själv äger jag Tjockisen!!
Så nu undrar jag finns det fler sköna namn där ute på kärrorna, ån så länge leder Norpan listan!!
Mitt namn är "Nässlan" på bilen. Förklaringen ligger i att jag blev av med oskulden i gäng med brännässlor. Varje gång jag tänker på detta börjar jag småle. Detta kan då liknas vid att jag alltid kör runt med ett enda stort flin på läpparna eller att jag e ute och rastar pollen så att säga
Min kallar jag för Röda Faran eller Bettan, men farsan kallar den för skrothögen
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Mitt namn är "Nässlan" på bilen. Förklaringen ligger i att jag blev av med oskulden i gäng med brännässlor. Varje gång jag tänker på detta börjar jag småle. Detta kan då liknas vid att jag alltid kör runt med ett enda stort flin på läpparna eller att jag e ute och rastar pollen så att säga
What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS