10 december 2017
Trådstartare
Tjenare alla bilskojare!
Då både jag och min bror börjat bygga lite med våra bimmers tyckte vi att det kanske skulle vara kul att dela med oss om hur det går
Jag som kommer driva denna tråd (mestadels) vet ni som synes att jag har en E30 Touring som är mitt rullande projekt. Jag kom över en hel bil för några år sedan, en E34 535 -91 som jag har monterat ur motor och det som jag tros behöva då denna kloss ska i min e30. För hoppningsvis med någon form av överladdning, mer info om det får ni ej reda på än
Min brors projekt i fråga är en E36 320 coupe -93 som jag köpte åt honom i utbyte att jag fick en annan bil då han skulle ha en egen bil vid 18 och tagit körkort, han har nu slitit på den i något år och har nu bestämt med nytt jobb och egen inkomst att han nu ska bygga busbil av den. Kommer bli en M50B20 Turbo, GT35 kopia, cometic ståltoppackning, ARP, styrvinkeladaptrar, e46 bärarmar osv.
Jag kommer sköta styling och chassi medan bror min kostar på motor så bygger vi något bra av denna (Y)
Hoppas detta kan intressera någon samt att vi får några värmande kommentarer i vinterkylan
Senast redigerat av KimOlsson_ (11 mars 2018)
Ibland kan det vara så att jag inte minns det jag kommer ihåg.