Befinner mig för tillfället i magaluf och ska vara här en vecka framöver, så det blir inget byggt just nu. Men jag hann göra en del innan jag åkte.
Jag spacklar och slipar fortfarande på främre stötfångarbeklädnad, limmar även en del där det spruckit osv. Detta är en lång process som inte är så intressant att läsa om heller så lägger inga bilder på det.
Men däremot har jag börjat kapa upp bakstöten. Måttade, ritade linjer, kapade och sedan har jag faktiskt skruvat ihop delarna med självborrande skruv. Detta gör jag för att det blir oerhört mycket enklare att arbeta med ett ihopsatt stycke än två lösa delar. Det blir såklart små hål men de är enkla att limma igen och spackla för.
Fick även hem min första beställning ifrån SC Styling häromdan. Med första menar jag att det troligtvis kommer bli fler.... Iallafall, det jag beställde var följande:
Honeycombomb galler i plast:
Kromade blinkers fram
Kromade blinlers bak
Foliatech bromsoksfärg (silver)
Sportluftfilter (rött)
Plastgallret ska jag ha i grillen, tillsammans med volvos nya emblem. Köpte faktiskt två galler så jag kan ha det i den nedre grillen om jag skulle vilja det i framtiden. Det röda sportluftfiltret behöver jag för att det blåa filtret som Elevate skickade med inte kommer passa på bilen färgmässigt.