har en undran på om vem eller vilka som har de lägsta bilarna här på garget skulle va fränt o veta som kunde visa bilder på dem de ser gött ut när de släper riktigt på backen
den lägsta punkten på den bubblan va är de för nått ? ser att de är gött låg markfrigång från där men ser så dåligt på bilden var de kan vara ?
Tänkte på det med... Hur ofta tar inte det i? Lite väl lågt för att vara praktiskt kanske
Annars tycker jag inte att jättelågt är så snyggt. Lagom är bäst som man brukar säga Runt decimetern är ju att rekommendera om man tänkt köra över farthinder och sånt.
Lägsta punkten på min kärra är 2st stag i framvagnen som mäter mindre än 2cm från backen...vilket ställer till det på besiktningen...man får hämta 2 extragubbar som får lyfta i fronten när man skall bromsprova och när bilen skall upp på liften Högsta punkten är 98cm (Navelhöjd) från asfalten...
I want to die in my sleep like my grandfather..
Not screaming and yelling like the passengers in his car....
"DeLorean DMC-12 -82Vin#10429" Min bil underhålls här!!
Lägsta punkten på min kärra är 2st stag i framvagnen som mäter mindre än 2cm från backen...vilket ställer till det på besiktningen...man får hämta 2 extragubbar som får lyfta i fronten när man skall bromsprova och när bilen skall upp på liften Högsta punkten är 98cm (Navelhöjd) från asfalten... http://static.garaget.org/archive/34039 … 331613.jpg
hallo men det finns special-byggda plog-bilar...en så kallad lastbil:p man behöver inte ploga gatan framför sig... nog för att det är snyggt men lagom e alltid bäst och snyggast:)
den lägsta punkten på den bubblan va är de för nått ? ser att de är gött låg markfrigång från där men ser så dåligt på bilden var de kan vara ?
Tänkte på det med... Hur ofta tar inte det i? Lite väl lågt för att vara praktiskt kanske
Annars tycker jag inte att jättelågt är så snyggt. Lagom är bäst som man brukar säga Runt decimetern är ju att rekommendera om man tänkt köra över farthinder och sånt.
Det är framvagnens vänstra sida man ser på bilden. och nej den är inte särskilt praktisk. jag undviker vissa vägar och kör löjligt sakta på andra. men det är ju en entusiastbil och jag vill inte ha den högre... snarare siktar jag på air-ride så jag kan släppa den på backen och höja den då det behövs, framtiden får utvisa.