3294
Sök

lägst bil på garaget?

29 Inlägg
12 januari 2007
Trådstartare
#1
Tjenna..

har en undran på om vem eller vilka som har de lägsta bilarna här på garget skulle va fränt o veta som kunde visa bilder på dem big_smile de ser gött ut när de släper riktigt på backen wink

Katt åt bildäck, Spann loss

TheBabe
12 januari 2007
#2
Hehe inte är det då jag iaf tongue har ingen bil än wink

Wheel whore
215 Inlägg
12 januari 2007
#3
Polaren gammla E30 Cab va ju rätt låg.
http://www.garaget.org/mypage/gallery_e … image=4146

Men de är inte så praktiskt kanske :p..Men attan så snyggt.


Hat ca 5cm mellan packen och oljetråget på Jettan och kanske 7-8 mellan backen och lägsta pungt på Passaten :p.


Busdriver
389 Inlägg
12 januari 2007
#4
min är inte så hög på lägsta punkten, men jag tror definitivt inte att jag är lägst.
men detta är ju en bra beskrivande bild:

http://www.garaget.org/?car=17362&image=263312


29 Inlägg
12 januari 2007
Trådstartare
#5
den jettan va ju inte dåligt feet. iaf .. skönt stuk me dom hjulen big_smile gör mkt de

Katt åt bildäck, Spann loss

29 Inlägg
14 januari 2007
Trådstartare
#6
den lägsta punkten på den bubblan va är de för nått ? ser att de är gött låg markfrigång från där men ser så dåligt på bilden var de kan vara ?

Katt åt bildäck, Spann loss

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
14 januari 2007
#7
bredsjuv skrev:
den lägsta punkten på den bubblan va är de för nått ? ser att de är gött låg markfrigång från där men ser så dåligt på bilden var de kan vara ?

Tänkte på det med...
Hur ofta tar inte det i? Lite väl lågt för att vara praktiskt kanske tongue

Annars tycker jag inte att jättelågt är så snyggt. Lagom är bäst som man brukar säga smile
Runt decimetern är ju att rekommendera om man tänkt köra över farthinder och sånt.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Live the dream
358 Inlägg
16 januari 2007
#8
Lägsta punkten på min kärra är 2st stag i framvagnen som mäter mindre än 2cm från backen...vilket ställer till det på besiktningen...man får hämta 2 extragubbar som får lyfta i fronten när man skall bromsprova och när bilen skall upp på liften big_smile
Högsta punkten är 98cm (Navelhöjd) från asfalten...
http://static.garaget.org/archive/34039/28789/28789-331613.jpg

I want to die in my sleep like my grandfather..
Not screaming and yelling like the passengers in his car....
"DeLorean DMC-12 -82 Vin#10429"
Min bil underhålls här!!

1 161 Inlägg
16 januari 2007
#9
polarens 945:a ä ju inte heller så rackarns hög precis smile

http://www.garaget.org/?car=27338&image=286973

1 997 Inlägg
16 januari 2007
#10
DeLorean skrev:
Lägsta punkten på min kärra är 2st stag i framvagnen som mäter mindre än 2cm från backen...vilket ställer till det på besiktningen...man får hämta 2 extragubbar som får lyfta i fronten när man skall bromsprova och när bilen skall upp på liften big_smile
Högsta punkten är 98cm (Navelhöjd) från asfalten...
http://static.garaget.org/archive/34039 … 331613.jpg

ojoj mindre än 2 cm va ingen lek ^^


11 Inlägg
16 januari 2007
#11
Man kommer nog aldrig komma ifrån låga bilar wink

En bild på min sänkning...
http://www.garaget.org/?car=15171&image=129003
Senast redigerat av Åsberg (16 januari 2007)


1 997 Inlägg
16 januari 2007
#12
hallo men det finns special-byggda plog-bilar...en så kallad lastbil:p man behöver inte ploga gatan framför sig...
nog för att det är snyggt men lagom e alltid bäst och snyggast:)


85 Inlägg
16 januari 2007
#13
Golfen jag hade förut är ganska låg. 3-4 cm till tråget..smile

http://www.garaget.org/?car=11556&image=346837

Busdriver
389 Inlägg
18 januari 2007
#14
John87 skrev:
bredsjuv skrev:
den lägsta punkten på den bubblan va är de för nått ? ser att de är gött låg markfrigång från där men ser så dåligt på bilden var de kan vara ?

Tänkte på det med...
Hur ofta tar inte det i? Lite väl lågt för att vara praktiskt kanske tongue

Annars tycker jag inte att jättelågt är så snyggt. Lagom är bäst som man brukar säga smile
Runt decimetern är ju att rekommendera om man tänkt köra över farthinder och sånt.

Det är framvagnens vänstra sida man ser på bilden. och nej den är inte särskilt praktisk. jag undviker vissa vägar och kör löjligt sakta på andra. men det är ju en entusiastbil och jag vill inte ha den högre... snarare siktar jag på air-ride så jag kan släppa den på backen och höja den då det behövs, framtiden får utvisa.



Sök