Jobbade på en avdelning där vi fick såna beställnignar, o de va bara från diplomater världen runt.. om ja inte minns fel så kostade det från ca halv mille, o bilen vägde 500kg mer..
Det går utmärkt att fortsätta köra med dom hjulen som säkerhetsbilarna använder sig av.. Man lägger in en tjock gummiring som är ca: 15cm hög och typ 15cm bred och sedan kränger man på själva däcket över den... Har gjort några såna bilar, dock bmws... men antar volvo har samma skit
Sedan skall det vara inbyggt för möjlig utrymning för objektet (viktiga kunden) in i bagageluckan som skall vara hellt säkert för bomb attacker, sedan sitter det nät för avgassystemets ändrör så man inte kan slänga in någonting där.
Undrar vad dom tar för att fixa en parkeringsskada på en så... ajaj
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Vi hade en sån här S80 på jobbet som vi skulle lacka en helsida på,bilen vägde 3ton och hade en bombplatta under!Den bilen kom från säpo o vi fick inte plocka ner nått på den utan var tvungna att maskera allting och inte tvätta rutorna för att det va nått specielt medel som var tvunget att va på skottsäkra rutor.bara så ni vet
Jag har RF däck (punkterings fria) på min bmw Tror det är upp till 80km/h man får köra i ett par mil. Har för mig att det blivit ett standard med runflat däck nu för tiden från bmw.
Sedan skall det vara inbyggt för möjlig utrymning för objektet (viktiga kunden) in i bagageluckan som skall vara hellt säkert för bomb attacker, sedan sitter det nät för avgassystemets ändrör så man inte kan slänga in någonting där.
Är det därför den ser så baktung ut? För att det sitter massa skyddsplåtar och grejjer där bak?