Det är ju härligt hur du bemöter kritik i varje projekt, med noll insikt i att folk tycker olika. På ett forum likt detta så får man räkna med att alla inte kommer tycka om det man gör, även om det kanske är din intention att ALLA ska ÄLSKA ditt projekt. Och för att ta ner dig lite på jorden igen, jag har mött MÅNGA av dina skeptiker som FORTFARANDE är skeptiker. Ta det lugnt med din hybris. Man ska vara ödmjuk.
Om man anser att "har man inget snällt att säga så kan man lika gärna vara tyst" känns väl lite trist, tycker du inte? All kritik är bra kritik förutsatt att den är konstruktiv.
Mina två cent? Nä, jag gillar inte wrappen av den anledning att det ser "grötigt" ut. Om den ens är i närheten av Stradmans R8-wrap som postades tidigare så är jag ännu mindre imponerad. Varför? För att den skiftar såpass mycket i solljus att det ser ut som att panelerna är i olika färg. Smaksak? Kanske. Jag gillar det iaf inte. Tycker den ser bättre ut i svart, hade kunnat bli riktigt pampig om man körde ett lite murdered out-tema på den med diskreta poppiga detaljer. Wrappen gör att den ser lite tamare ut. Å andra sidan så matchar den ju husfasaden.
Sen kan man ju vända på steken och tycka det är kul att någon meckar med en såpass ny kärra. Det händer ju inte varje dag i det här landet så det är alltid roligt att se.
Senast redigerat av hyrbil (18 maj 2018)
Tada.wav